روشهای ساده برای حذف اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام چگونه است؟

حذف اکانت اینستاگرام : استفاده از اینستاگرام امروزه برای بسیاری از افراد در جامعه بطوری جا افتاده شده است که برای بسیاری از افراد به عادت تبدیل شده. در این میان به دلایل خواص هستند کسانی که مایل به حذف اکانت اینستاگرام خود تلاش میکنند. ما در این بخش از سایت برای شما روشهای حذف اکانت اینستاگرام را آماده کردایم.

حذف اکانت اینستاگرام  

پاک کردن اکانت اینستاگرام کار پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی را که در آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام

نکته اول

بعد از حذف اکانت اینستاگرام همه عکس ها ، فیلم ها ، Like ها ، کامنت ها ، فالوورها و پیام های دایرکت و … غیر قابل دسترس خواهند شد و به هیچ وجه قادر به بازیابی اکانت اینستاگرام خود نخواهید بود حتی توسط خود اینستاگرام .

نکته دوم

بعد از حذف اکانت اینستاگرام دیگر نمی توانید تحت هیچ عنوانی اکانتی با همان نام کاربری ایجاد کنید .

نکته سوم 

بعد از حذف اکانت اینستاگرام دیگر قادر نخواهید بود با استفاده از ایمیلی که برای ساخت آن اکانت استفاده کرده اید یک اکانت دیگر بسازید بنابراین در صورتی که قصد دارید با استفاده از همان ایمیل مجددا یک اکانت دیگر بسازید قبل از دیلیت آن اکانت اینستاگرام وارد بخش Edit Profile شده و در صفحه پروفایل تان آن ایمیل را حذف کرده و یا آن را تغییر دهید .

نکته چهارم

حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد آن اکانت و دسترسی به آن اکانت امکان پذیر نیست .

همچنین بخوانید : سایت حذف اکانت اینستاگرام

پیدایش اینستاگرام

اینستاگرام زمانی که کوین سیستروم و مایک کرایگر روی پروژه چندمنظوره اچ‌تی‌ام‌ال۵ که Burbn نام داشت و در واقع مربوط به عکاسی با موبایل بود، در سان فرانسیسکو گسترش یافت. مایک کرایگر باور داشت که پروژه Burbn شبیه به برنامه فوراسکوئر است با این تفاوت که ویژگی‌های بیشتری می‌تواند داشته باشد. سپس تمرکز پروژه Burbn برای اشتراک‌گذاری تصاویر ادامه یافت. واژه اینستاگرام ترکیبی از دو واژه Instant Camera و Telegram به معنی پیام‌رسانی فوری از راه عکس و دوربین است.